Església

Carrer de l'Església, Olesa de Montserrat, Espanya

Detalls

  • Altell
  • Bany amb dutxa
  • Certificat energètic en tràmit
  • Exterior
  • Habitació doble
  • Pati

Descripció

Oportunitat Única al Centre d’Olesa de Montserrat!
Salarich Administración et presenta en exclusiva aquesta magnífica casa sent una excel·lent ocasió per adquirir un habitatge en una ubicació privilegiada.
Destaca perquè reuneix espai, comoditat i versatilitat, ideal tant per a famílies com per als que cerquen una inversió amb gran potencial. L’habitatge es distribueix en tres plantes perfectament aprofitades, oferint espais amplis, funcionals i amb excel·lent il·luminació natural a cada racó.
La casa compta amb 198m² construïts segons Cadastre, distribuïda en dues plantes àmplies i perfectament aprofitades, pensades per oferir el màxim confort, funcionalitat i lluminositat a cada racó. En accedir a la propietat, ens rep un espaiós rebedor amb gran capacitat d’emmagatzematge i accés directe al soterrani, fet que afegeix una solució pràctica per al dia a dia. Des d´aquí s´accedeix a un saló-menjador de generoses dimensions, ideal per a reunions familiars o moments de relax, que es connecta de forma fluida amb una cuina independent, de planta quadrada i completament equipada, perfecta per als amants de la cuina i la vida social.
L’habitatge compta a més amb un pati del darrere i una terrassa exterior, espais ideals per gaudir a l’aire lliure, crear un jardí urbà, zona chill-out o espai de jocs per a nens, tot amb total privadesa.
A la planta superior hi ha dues habitacions grans molt lluminoses, amb una distribució versàtil que permet adaptar-les fàcilment com a dormitoris, despatx, sala de jocs o estudi. A més, ofereix la possibilitat de redistribució per afegir més habitacions i un altre bany si es desitja, cosa que converteix aquesta casa en una opció amb gran potencial de creixement i personalització.
Cada espai ha estat acuradament dissenyat per garantir comoditat, privadesa i funcionalitat, adaptant-se a les necessitats de qualsevol tipus de família. Important: l’habitatge no disposa de plaça de pàrquing de propietat, encara que hi ha opcions d’aparcament a la zona i possibilitat de llogar o adquirir una plaça propera.
Olesa de Montserrat, municipi del Baix Llobregat, és a tan sols 30 km de Barcelona, ​​amb excel·lent comunicació per carretera mitjançant l’autovia A-2, a més de comptar amb una línia regular d’autobusos cap a la ciutat i l’estació de Ferrocarrils de la Generalitat. En només 10 minuts s’accedeix a l’estació de Renfe a Martorell, i l’aeroport o la costa són a només mitja hora amb cotxe.

A Salarich Administración fa gairebé 70 anys que treballem per oferir als nostres clients el millor servei en l’àmbit de l’administració de finques i la gestió de patrimonis immobiliaris. Som una empresa familiar amb tres generacions d’història, cosa que ens ha permès mantenir els nostres valors inalterables al llarg del temps. La nostra feina consisteix a fer tots els tràmits i gestions necessaris per a la intermediació immobiliària. Disposem d´una àmplia cartera d´immobles de tot tipus. A més, oferim serveis immobiliaris complementaris d’alta qualitat, com ara: – Gestió vertical i/o horitzontal de propietats – Solucions de finançament per a la compra o el lloguer d’immobles. Des de Salarich sabem que la compra d’un habitatge és una gran responsabilitat i el nostre equip estarà a la teva disposició per recolzar-te en tot allò que necessitis. T’esperem! El preu de l’immoble no inclou impostos, despeses notarials i registrals, honoraris d’agència i gestió hipotecària (si escau).